itulau_ulu_gb

tala fou

Chian PVC tau ma maketi ia Setema

Ina ua uma ona ulufale atu ia Setema, o le maketi i totonu o le atunuu o le PVC mai le maualalo o le siitia malie, mataʻutia i luga ina ua mavae le vave i le ogatotonu paʻu i le vevesi, e pei o ananafi ma ethylene auala o le PVC e ala calcium carbide auala le maketi a le atunuu mo le averesi o 6375 yuan / tone ma 6681. yuan/ton, ma o le maketi i aso nei e foliga mai o le a tumau pea i lalo o le mamafa, ae o le pito i lalo e ave tulaga i le tulaga maualalo o le mafaufau e sili atu ona manino.O le auʻiliʻiliga e talitonu o le maketi PVC e sili atu ona faigata ona maua le faʻaleleia atili, aemaise lava ona o le manaʻoga i lalo e vaivai, o suʻesuʻega faʻaagafesootai e le o sologa lelei, faʻatasi ai ma le tau o maketi faava o malo e maualalo, e le talafeagai i le auina atu i fafo oa tatou oloa ma isi. .

1. Le lava le mana'omia lagolago ma fai si maualuga su'esu'ega.Ina ua uma ona ulufale atu ia Setema, o le fale i lalo o le PVC fausiaina e faaleleia ai le siitia o le faamoemoe, ae o le tulaga o loo i ai nei o manatu faaalia, i le faaopoopo atu i fafo galue sili atu ata tifaga ma isi alamanuia oloa vaivai, ma mea faufale e faatatau i talaaga otooto, pisinisi paipa amata suia laitiiti, o lea. le tagata faatau la'ititi e filifili e "fa'atau" fa'atuputeleina ma le fa'atuputeleina o le fa'aogaina o le fa'alavelave fa'apitoa i luga, pisinisi tetele i le fa'aopoopoga i le fa'atauga masani, o nisi taimi o le fa'atauva'a ma le nofofua, Ae o le aofa'i maualuga o fa'amaumauga i le maketi o lo'o fa'avavevave le saoasaoa.

2. Mea mata.O le tau maketi o loʻo i ai nei o le calcium carbide i le itu i matu o Saina, o le nofoaga autu o gaosiga, o le 3650-3850 yuan / ton, ma le tau o le calcium carbide i North China o le 3980-4140 yuan / ton.I le aotelega, e leai lava se tau laititi o tau mo pisinisi gaosi PVC e faʻatau ai le calcium carbide.I tulaga o ethylene raw material, o le tau averesi o Asia ethylene CFR i Northeast Asia e 970 tala/toni, ma le tau averesi o CFR i Southeast Asia e 960 tala/toni.O le tau o Asia i Sautesasae ua faʻaititia pe a faʻatusatusa i le tau muamua.

3. E le o malosi le maketi o oloa auina atu i fafo, ma ua paʻu le tau o fefaʻatauaiga i fafo.Ia Iulai o le tausaga nei, na auina atu ai e Saina le 177,000 tone o le PVC mama pauta, 20.8% itiiti ifo nai lo le masina talu ai.I le taimi nei, e ui lava o le aofaʻi o le faʻatau atu o le PVC i le masina e tasi i Saina o loʻo tumau pea le maualuga, o loʻo i ai se faʻataʻitaʻiga i lalo mo le 3 masina sosoo, ma o le tau o maketi PVC faavaomalo talu ai nei ua faʻaitiitia pea, lea na faʻavaivaia ai le lagolago a maketi tau fefa'ataua'iga i totonu o le atunu'u.

4. A'afiaina e le maketi i le lumana'i.Talu ai nei, o tau o le PVC i le lumanaʻi ua paʻu tele, ua afaina i lenei mea, o le maketi maketi e foliga mai o loʻo mulimulitaʻia le mea na tupu.O le lumana'i i aso nei o lo'o fa'apea fo'i le fa'atosina maualalo matala, o tau o le a sili atu le fa'atali-ma-va'ai.


Taimi meli: Sep-20-2022